Kan je overal op het internet via Wi-Fi (Apple servers?) op de iPod Touch?

Kan dit dan op veel plekken of alleen maar (bijvoorbeeld) in de Mac?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb zelf een iPod touch, maar ik moet eerlijk toegeven dat het aantal plekken waar je op internet kan erg weinig is.

Daarom raadt ik aan: koop de iPhone in plaats van de iTouch. Daarmee kan je in heel Nederland op internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op zich wel, als je er in de omgeving een draadloos verbinding is waar je touch toegang tot heeft. Ofwel is deze verbinding onbeveiligd ofwel weet je de code om de toegang te krijgen. Je moet wel rekening houden dat je touch niet onberpkt signalen kan opvangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Net als met de Apple iPhone.

Toegevoegd op 07-06-2009 21:53:08
Uiteraard moet het hier wel om een vrije wifi-verbinding zijn of eentje waar je een wachtwoord van hebt.