Welke mediaplayer kan ik het beste aanschaffen?

Ik zou graag een mediaspeler/mediaplayer willen aanschaffen die ten minste de volgende functionaliteiten heeft (ben niet zo handig met die dingen dus het hoeft niet super hi tech) : afspelen blu ray schijven, afspelen van gedownloade blu-rays en dvd's en een input mogelijkheid voor een externe harde schijf. Internet aansluiting is leuk, maar hoeft niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Een Asrock ion 330 HT-BD of de nieuwere versie Core 100-HT BD.

Als je alles wilt af spelen, wilt blijven afspelen en ongeveer 400-700 euro over hebt dan is de aanschaf van dit soort mini computers perfect.

Alternatieven zijn er in de vorm van een Dune HD waar je een blu ray speler in kunt doen.

Hetgeen wat je wilt is helaas redelijk high-tech ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb deze drie dagen in huis nu.
En ik moet zeggen: ik ben onder de indruk van wat ie allemaal kan en de beeldkwaliteit. In elk geval kan ie alles wat je vraagt en veel meer dan dat...
escape
13 jaar geleden
ouders van mijn vriendin zijn in het bezit van een Samsung en LG blueray speler.
beide kunne met blueray ( wat een toeval ) en DVD overweg.
ze zijn niet voorzien van een HD, maar wel netwerk aansluiting dus dan kan je het ook via thuis netwerk NAS of PC verbinden.

ja een beetje het zelfde als een Xtremer maar dan net wat meer:)
( hebben per stuk niet meer als 150 gekost dacht ik )