Is in een volledig bedraad netwerk, de snelheid van de router van belang bij het streamen van HD video?

Ik heb een G netwerkrouter en wil daarop een snelle NAS en mediaplayer aansluiten via ethernet kabels. Is de snelheid van de router een beperkende factor, of maakt dat niet meer uit als je de boel bedraad met elkaar laat communiceren?

paulus811
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dat is niet echt van belang, aangezien je bij HD-streaming toch niet boven de 15 Mb/s uitkomt.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd de standaard 100Mb/s poorten zijn al genoeg:)
paulus811
13 jaar geleden
Enige antwoord, dus niet heel moeilijk om het beste antwoord te zijn. Maar navraag elders geeft je ook gelijk, dus 10 puntjes voor jou.