ik wil een nieuwe videokaart kopen maar weet niet of mijn processor goed genoeg is.

dit zijn de gegevens die ik krijg als ik kijk bij 'Deze Computer'
Pentium(R) 4 CPU 3.20GHz
kloksnelheid 3.20 GHz, 2,00 GB

ik wil graag deze videokaart kopen:
Radeon HD4670 op 750MHz met 1GB DDR3
te zien op: http://tweakers.net/pricewatch/246155/club3d-hd4670-agp.html#tab:info

nu mijn vraag.
gaat deze videokaart goed werken met deze processor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Of deze videokaart geschikt is voor jouw systeem is niet zozeer afhankelijk van je processor als wel van het moederbord(mainboard) dat er in je computer zit.

Als je moederbord deze videokaart ondersteund (als er een passend 'slot' op zit) dan zal de kaart uitstekend samenwerken met je processor.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt inderdaad prima! bedankt!