Weet iemand een kleine extrene harde schijf (+/- 250, max 500 gb) die zonder netstroom werkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

kijk in de bron of je zoiets bedoelt
als je dit zoekt moet je hem vandaag bestellen op de site in de bron want die is alleen vandaag geldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik heb er eentje van packardbell die was onder de 50 euro en 320 Gb

http://pan.fotovista.com/dev/0/8/05027880/l_05027880.jpg

Toegevoegd na 2 minuten:
nog even gekeken en bij de makro was hij 40,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Passport van Western Digital er een zonder netstroom. Ik heb er zelf ook een, is handig en klein en mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net op tv van de mediamarkt 1TB hard disk zonder netstroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is er een van 250 GB zonder adapter voor € 35,20.