welk van de twee grafische kaart is de beste?

http://azerty.nl/producten/vergelijk/?vergelijk=1&hrefterug=%2Fproducten%2Fzoek%2F%3Fp_tab%3D8%26amp%3BGROEP_ID%3D5644%26amp%3BPAGINA%3D1%26amp%3BMERK_ID%5B366%5D%3Don%26amp%3BMERK_ID%5B202%5D%3Don%26amp%3BSORTERING%3Dlevertijd_asc

Toegevoegd na 3 minuten:
kan kan er uitgelegt worden waarom de ene beter is dan de andere?

Toegevoegd na 31 minuten:
het gaat om de Gigabyte GV-N770OC-4GD grafische kaart en de ASUS GeForce GTX 780 DirectCU II OC 3 GB.

Die Asus is pakken duurder terwijl de gigabyte 1GB meer heeft en en lijkt hij sneller te zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als ik op de link klik krijg ik een lege pagina van azerty
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat om de Gigabyte GV-N770OC-4GD grafische kaart en de ASUS GeForce GTX 780 DirectCU II OC 3 GB. Die Asus is pakken duurder terwijl de gigabyte 1GB meer heeft en en lijkt hij sneller te zijn?

Antwoorden (2)

De GTX 780 is sneller dan de GTX770
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en is het die meerprijs waard?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is natuurlijk aan jou en een beetje afhankelijk wat je ermee gaat doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
puur gamen, ik heb een pc samengesteld en zat namelijk te twijfelen tussen die twee kaarten. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beide kaarten zijn hier erg geschikt voor en zullen alle games op max settings draaien (full hd). En waarschijnlijk over 2jaar nogsteeds wel op flinke settings. Alleen de gtx 780 zal iets langer mee gaan dan de 770.
Wat je ook kan doen (en wat ik gedaan heb) is een 770 kopen en dan als ie niet meer super is een nieuwe kopen en die 100-150€ verschil tussen een 770 en 780 bij dat budget doen.
ASUS GeForce GTX 780
Deze heeft meer performce en geeft beter koeling + is OverClocked (OC)
Kijk wel of uw computer deze kaart ondersteund en aan kan met samenwerkende onderdelen in uw pc!

MVG,
Lars