Hoe kan ik het zoomniveau zo instellen dat het niet per ongeluk wijzigt?

Ik werk met Windows Vista. Wel zes keer per dag moet ik het zoomniveau bijwerken omdat het "automatisch" is verschoven naar bijv. 150%.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Rechts onderin je beeldscherm,staat het percentage dat welk of niet is ingezoomd. Klik op het pijltje er naast en je hebt de keus uit meerdere mogelijkheden. Als dat aangeklikt is,blijft het daar op staan. ( Tenminste bij mij. )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dit probleem nog niet te lang bestaat zou ik de computer eens terug stellen naar een vroeger herstelpunt
13 jaar geleden
Wat een oplossing ZOU kunnen zijn is dat je naar de site gaat van je kaart en daar de nieuwste driver download. Wat je eerst moet troubleshooten is waar het probleem zit. Je hardware of je OS of iets anders.
Sluit een andere monitor aan en kijk of het opgelost is. Schoon je computer op en scan op allerlei vervelende software. Her installeer desnoods je os (pas als laatste).
Kijk of er nieuwe updates zijn voor je os.
Als dat ook niet helpt dan ga je naar de site van de fabrikant van je apparatuur en kijk je daar in de fora of meermensen dat probleem hebben, kijk ook naar FAQ en als laatste mail of chat met support en geeft je gegevens door. (configuratie, acties die niet geholpen hebben, dus wat je al hebt gedaan) en alle andere gegevens die men van je wil hebben.
Dan is het meestal een kwestie van <48 uur en je weet wat je te doen staat (herconfigureren, ander spul uitzoeken etc.)
De rest van de antwoorden kunnen het ook zij dus proberen maar!
Succes!