Waarom kan ik geen muziek zetten op me iphone via itunes op windows 8?

Ik kan geen liedjes zetten op me iphone met de windows 8 terwijl ik het wel kon met me oude computer die windows 7 had. Wanneer ik me iphone aansluit aan me laptop die windows 8 heeft synchroniseert hij niet en je ziet niet de nummers op mijn telefoon terwijl dat wel kon op me oude computer die windows 7 had. en ik heb iTunes met 64 bits gedownload

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat komt omdat je je muziek/ iphone maar via 1 computer kan beheren dus dan moet je je iPhone op de computer met Windows 8 synchroniseren maar dan is wel al je muziek en andere spullen wat op je iphone staan weg dus zou ik eerst een back-up maken via icloud . voor als het mis loopt.
Veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk moet je je nieuwe windows 8 pc autoriseren (onder je apple id )
en eventueel die oude windows 7 pc bevoegdheid weg halen ?
of in het geval van windows 7 naar 8 upgrade ? dus zelfde pc maar OS upgrade ?
komt dat uiteindelijk op het zelfde neer
onder je Apple ID account instellingen is dat te regelen
capthavoc