Hoe kun je de tekstgrootte van je scherm glijdend instellen?

Op mijn computer wil ik de tekstgrootte instellen op 135%. Maar ik heb alleen de keus tussen 100,125 en 150%. Hoe te handelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de browser Internet Explorer heb ik de tekstgrootte op 115% staan. Dat kreeg ik als volgt voor elkaar:
- je klikt op het zwarte pijltje naast het percentage
- je kiest daar voor Aangepast
- in het popup-schermpje wat dan tevoorschijn komt kan je per procent aanpassen hoe groot het moet zijn
- sluit af met OK.
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Nee, dat werkt alleen in Internet Explorer. In Firefox heb ik die mogelijkheid niet gevonden, daar moet je het doen met standaard percentages.
SimonV
8 jaar geleden
Misschien werkt dit: http://www.sevenforums.com/tutorials/443-dpi-display-size-settings-change.html