Hoe mijn werkgeheugen van mijn pc uitbreiden?

Ik weet ongeveer wel hoe het gaat met het bankje waar de chip in gaat.
Maar ik zie dat je twee van die bankjes naast elkaar hebt zitten.
Kan ik nou een 2 gb kaartje ernaast plaatsen zodat ik bijelkaar 4 gb heb, of moet ik die andere weg halen en daar een 4 gb kaart plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan er gewoon een 2GB chip naast zetten. Een kind kan de was doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,

Je weet hoe het erin zetten gaat.

Je hebt zo te horen twee bankjes. Nu moet je even kijken naar je moederbord eigenschappen hoeveel GIG je moederbord maximaal kan hebben.

Stel nu dat is MAX 8GB in kan, dan zou je kunnen overwegen een kaartje van 4GIG in de lege bank te stoppen. In de TOEKOMST kan je dan het kaartje van 2gb vervangen door één van 4gb.

In principe volstaat tegenwoordig een totaal van 4GB. Ik zelf heb 8GB totaal. Ik raad je aan om er een te kopen van 2GB.

maar let op de volgende dingen:
-Neem precies hetzelfde kaartje die al in het ene slot zit.

En als je in de toekomst beide kaartje wilt vervangen, of je wilt toch de 4GB +2GB doen, dan moet je kijken naar de kloksnelheid van het kaartje van 4GB. Dit moet overeen komen met het kaartje van 2gb.

Snap je wat ik bedoel? Het model moet wel kloppen, anders krijg je problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het gelijk goed wil doen dan doe je het als de beantwoorder boven zegt, alleen zal ik 2 X 4gb (tot. 8 gb) in dual channel plaatsen, veel succes