weet iemand een systeem waar ik mijn webcam mee kan filmen dat gratis is en weet iemand een gratis systeem waarmee ik filmjes aan elkaar kan koppelen?

het is voor youtube en ik wil het ook op youtube plaatsen zonder problemen

Toegevoegd na 6 minuten:
ps mijn windows movie maker doet het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

voor filmpjes aan elkaar maken kun je heel makkelijk windows movie maker gebruiken, staat als het goed is al op

Toegevoegd na 25 seconden:
je pc

Toegevoegd na 44 minuten:
dan gebruik ik meestal pinnacle videospin, het is gratis maar de kwaliteit is minder dan bij windows movie maker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste webcams zit software waarmee je filmpjes op kan nemen. Dit wordt op je pc gezet als je je webcam installeert met de dvd, dat wil zeggen, als je een losse webcam hebt. Bij een ingebouwde webcam (laptop), staat dit vaak ook al wel op je computer. Waar precies hangt af van de laptop die je hebt.

Om verschillende filmpjes aan elkaar te maken kan je het gratis programma 'Windows Movie Maker' gebruiken, dat, als het goed is, al standaard op je computer staat. Mocht het zo zijn dat je Apple gebruikt, dan weet ik niet of daar ook een soortgelijk programma op staat. Op een Windows-computer staat het in ieder geval wel.

Toegevoegd na 19 minuten:
Als je Windows Movie Maker het niet doet, kan je altijd proberen deze de deïnstalleren en vervolgens opnieuw op je computer te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ManyCam en Windows Movie Maker