Windows 7 upgrade option

Ik heb dit bij aankoop van mijn PC er bij gekregen, kan ik nu kosteloos upgraden? Er zit wel een orginele key bij.
Er staat een pijl bij die verwijst naar deze site: www.windows7uprgradeoption.com

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik heb inmiddels via de site een upgrade cd gratis besteld.
Kan ik mijn andere pc ook upgraden naar windows 7 als ik zo'n upgrade option van iemand over neem?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, je kunt kosteloos upgraden. Je hoeft ook geen verzendkosten te betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij wel
lees even op de site hoe het zit en of je aan de eisen voldoet maar volgens mij kan je gratis upgraden
capthavoc
14 jaar geleden
Wat betreft je laatste vraag: dat kan waarschijnlijk niet. De versie die je bij een PC koopt is een zogenaamde OEM-versie. Die licintie is alleen geldig voor de PC waarbij het is verkocht. Doorgeven/-verkopen is dus niet toegestaan.