Weet iemand een goede site met een handleiding om Windows Vista te verwijderen en Windows XP er weer op te zetten?

Vista vind ik echt geen verbetering!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem de installatie CD van XP, leg die in de speler, start de PC op (zorg in de BIOS dat je pc eerst van cd/dvd opstart).
Als de melding komt of je van cd wilt opstarten, druk op een willekeurige toest.
Doorloop het menu, kies voor formatteren en installeren.
Na een tijdje heb je weer een schone installatie van XP op je pc.

NB vergeet niet van te voren je data veilig te stellen anders ben je die kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarom probeer je niet gelijk Windows7 een jaar lang gratis?

Windows heeft één nadeel. En dat is dat het op het gras van de pc's/laptops een vast onderdeel is op de harde schijf. Dit houd in dat je nog zo vaak een formatC kunt uitvoeren. Maar uiteindelijk zal Vista terug blijven komen als je niet weet hoe je deze er vanaf moet krijgen...

Ga gewoon naar een PC zaak Vobis, Dynabite, whatever en informeer even wat het kost als hun het doen. Van Vobis weet ik dat dit 65 euro is om een ander besturingssysteem te installeren. Maar maak wel even een back-up van de bestanden die je niet kwijt wilt, voordat je de pc/laptop weg brengt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin. Andere Windows installeren, vanaf installatie-CD (-DVD) of image, en de vorige versie is echt helemaal weg. Geen sporen meer. Komt nooit meer terug.
LET OP! Als je dit gaat doen met een moderne laptop, dan kun je bij sommige merken grootste moeite krijgen om aan drivers te komen voor je hardware.
AWM
14 jaar geleden
In de Chip van mei staat een handleiding daarover.