Ik heb een pc windows 7 home premium 64 bit opstarten probleem ?

als ik hem opstart komt het scherm van HP en dan kun je boot (f11) enzo maar hij blijft daar zonder iets te doen hangen kan niks doen moet hem volledig uitschakelen en dan weer aan en het gaat is dat een probleem of is er iets begint beetje vervelend te worden

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb het opgelost moest een update doen voor hp zelf en alles ging weer goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

heeft u een "Recovery CD" meegekregen? daarmee kunt u namelijk de fabrieksinstellingen mee terug zetten. Een schone installatie met de Windows (of anders) CD is ook een optie, maar dan bent u wel al uw bestanden kwijt. U kunt ook nog de HP helpservice raadplegen. Als uw probleem dan nog niet is opgelost kunt u beter naar een goede computerzaak gaan en uw computer daar laten repareren. Dit laatste is alleen als niks anders helpt. Ik wens u verder veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen om hem terug te zetten in de fabrieksinstellingen, dat vind je bij help en ondersteuning
Mocht je het blijven houden raad ik je aan om contact
op te nemen met de helpdesk van Hp, ze geven goeie service