Hoe gegevens van schijf OS(C:) naar schijf Data overhevelen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
TurfGraver
6 jaar geleden
Kopie (of cut), paste.
Niet alle gegevens kunnen naar d verhuisd worden.
LeonardN
6 jaar geleden
Ook is het niet zinvol om programma's/apps zomaar over te gooien. Je kan dan vaak beter het programma verwijderen en daarna opnieuw installeren. Spellen van je Steamfolder kun je wel domweg kopieren en daarna die folder in Steam aanwijzen (zelfde geldt voor ander gameservices).

Antwoorden (1)

Via Windows is het een kwestie van de gewenste mappen selecteren en deze gewoonweg slepen naar de D: (data) schijf. Bij alternatieve OS'en zoals OSX of Ubuntu gaat het op een soortgelijke manier. Je OS (C:) laat niet toe alles te kopiëren naar de D: (data) schijf, sommige mappen die noodzakelijk zijn voor het OS zijn gelocked.