Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

computer valt soms uit tijdens games (niet altijd), hoe kan ik dit oplossen??

zie foto voor meer informatie. Mijn pc wordt niet warm.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

De foutmelding ("clock interrupt") duidt vaak op problemen met:
- Overclocking
- Processorprobleem
- Geheugenprobleem

Je zou dat in ieder geval even moeten controleren.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Vorige spreker heeft zeker gelijk, maar hier zijn nog een paar zaken die je sowieso kunt (moet) doen die mij zo te binnen schieten:

1) drivers van je videokaart en moederbord chipset (! die laatste wordt vaak vergeten en gaat vaak niet automatisch!) updaten, en enige andere bijzondere hardware die er verder in zou kunnen zitten

2) alle eventueel overclockte zut terugzetten op defaults

3) als je meerdere geheugenreepjes erin hebt zitten en niet bang bent om aan je hardware te rommelen, probeer eens een voor een de geheugenreepjes een tijdje in hun eentje te draaien, en dan eens een stevige geheugentest te doen (als je niet weet hoe kan google je verder helpen of vraag eens hier)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vele computerexperts hebben iets soortgelijks bij mijn PC onderzocht. En na vele Euro's aan zinloze reparaties, bleek uiteindelijk mijn bevestiging van moederbord kapot. Vernieuwing (laat staan reparatie) waren gezien de leeftijd van de PC zinloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou ook kunnen dat er wat mis is met het spel. ik heb dat namelijk ook gehad. dat bij een spel de computer uit viel. toen begon de computer ineens over crash dumps. waarschijnlijk zit er een fout in je spel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%207/WindowsServer%202008%20R2/sp1/Fix303182/7600/free/402270_intl_x64_zip.exe kan je de hotfix (lees: de oplossing) downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding