Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een programma of software waarmee ik in mijn hele systeem van mijn android telefoon kan kijken, want ik heb een ernstig probleem?

De vraag is al duidelijk (hoop ik). Het gaat om een geroote htc wildfire s.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen, alles gaat eraf en je houdt een lege telefoon met alleen nog maar android erop over. zie je handleiding of google voor hoe je je mobiel terug moet zetten naar die instellingen, het kan heel gemakkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een geroote wildfire s hebt, heb je als het goed is ook een recovery? Daar kun je het hele systeem wissen en een nieuwe rom erop zetten (of heb je dit niet zelf gedaan?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen recovery. Ik heb de bootloader geunlocked en toen met htc super tool v3 geroot. Hij is dus nog s-on, en niet s-off.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik weet niet zeker of het uitmaakt of je s-on bent maar als je geroot bent zou je een recovery moeten kunnen installeren, je kunt dit bijv doen met rommanager uit de market. En daarmee kun je een nieuwe rom installeren. Of wil je de telefoon weer helemaal unrooten en stock maken?
Ik gebruik super tool box 10 te vinden op de android markt, het geeft een overzicht van wat er op je smartphone staat, je kan cache geheugen wissen, apps die problemen geven detecteren, bestanden bekijken,....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding