Red dead redemption

Heeft iemand ervaring met het dpel red dead redemption?
Zal ik het kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het spel :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mijn stiefzoon heeft het spel en is echt helemaal leip van dat spel. Hij zegt dat het (en ik citeer) "een soort GTA is maar dan in het wilde westen".

Misschien moet je eens reviews lezen op internet hierover. Op http://www.gamefaqs.com/ staan er genoeg (wel in het Engels overigens). Op die site krijgt het spel trouwens hoge cijfers, dus ik denk dat het wel een goed spel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m'n vriend heeft het spel, en het voldoet aan alle verwachtingen. Het schijnt weer een echt kwaliteits spel te zijn van onze vrienden van Rockstar Games! zoals we gewent zijn.

Een erg leuke maar wel lange revieuw is deze: http://www.flabber.nl/linkdump/tekst/red-dead-redemption-review-5178

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ga het morgen spelen, dus dan kan ik je meer vertellen ; )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt wat hierboven wordt gezegd. Ik heb het spel zelf op de release date gekocht, en het zal je niet verbazen dat het erg veel lijkt op GTA omdat het dezelfde producer is. Zodra je het spel speelt zie je meteen dat dezelfde engine wordt gebruikt (wat mooi is want GTA IV heeft top-graphics) verder heb je qua missies dezelfde soort diepgang en zijn er ook weer talloze andere dingen die je kan doen (zoals pokeren of criminelen op wanted-posters opsporen)