Hoe los ik deze foutmelding op met installeren van 8 naar windows 7?

Ik wil graag terug naar windows 7 van 8 af. Maar dan krijg ik de foutmelding die in de bijlage zit. Hoe los ik dit op ik kan er echt niet uitkomen en moet vanavond windows 7 erop hebben!! HELP :S

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je de installatie hebt gestart vanuit Windows 8, probeer is op te starten met de Windows 7 installatie disc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat dus niet ik kan niks selecteren in boot menu...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boot menu staat los van welke windows versie je draait, welke pc of laptop heb je dan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik ook wel maar als ik in boot
Menu zit
Kan ik niks selecteren of met pijltjes bewegen hij doet dan niks ik kan niet selecteren om vanaf cd of dvd op te starten. Ik heb een acer aspire 5336-902G16Mnkk

Antwoorden (1)

Welke foutmelding krijg je?
Je kan het beste als je een herstel cdrom hebt van Windows 7 deze gebruiken.
Als je deze niet hebt, en wilt Windows 7 terug hebben, dan geef ik je niet zo heel veel kans. Sorry.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry ik zie welke fout je krijgt. Keek even niet op het plaatje.
Ik kan geen info vinden over deze foutmelding.
Je kan wel contact opnemen met Microsoft hierover, maar dan heb je vandaag geen antwoord erop.
Het beste is helemaal opnieuw beginnen met de installatie.
Heb je anders een herstelpunt van voordat je WIndows 8 erop heb gezet? Dan kan je deze terugzetten.