Zonder mijn windowstoets in te drukken reageerd de PC als zijnde dat de windowstoets wel is ingedrukt. hoe kan ik dit oplossen ?

het betreft hier een windows 8.1 verzie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Toetsenbord eens heel goed schoonmaken. Alle knoppen eraf halen en alle etensrestanten, tabak en koffie wegpoetsen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een bekend W8 probleempje dat ik zelf ook regelmatig heb. Druk je op de R, opent uitvoeren ineens. Dit is geen hardwarematig probleem, maar zit is het besturingssysteem. Gek genoeg is de oplossing simpelweg een paar keer snel en stevig op de windowstoets drukken. Daarna is het probleem ( voorlopig) verholpen.