Ondersteund deze mac os 11 of nieuwer?

Beste Lezer,
Ik heb een kwestie. Ondersteun een iMac met het serienummer 2639 (jaar van uitgave voor mij onbekend) OS 11 of nieuwer?
Dit is nodig om de updates van Adobe Creative Cloud uit te kunnen voeren.
Alvast bedankt voor de reacties!

LeonardN
een jaar geleden
Op welke versie van MacOS zit je nu?
Inekez1
een jaar geleden
Klik linksboven in je scherm op het appeltje en dan op 'Over deze mac'. Je krijgt dan een overzicht van allerlei gegevens over je systeem, waaronder het bouwjaar van je mac.

Antwoorden (1)

Neen.

Dat is dus de latere 2013 versie. EMC 2639
De laatste MacOS versie die je kan installeren is 10.15.x

https://everymac.com/systems/apple/imac/specs/imac-core-i5-3.2-27-inch-aluminum-late-2013-specs.html
een jaar geleden