Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg de melding: 'Controle van app onmogelijk (iOS 14)'. Hoe verhelp ik dat?

Hallo,

Ik probeer op mijn Iphone 8 met Ios 14 apps te downloaden via Pandahelper. Als ik een app gedownload en vertrouwd heb, krijg ik de volgende melding als ik deze probeer te openen:

“controle van app onmogelijk. Er is een internetverbinding vereist om het vertrouwen van deze ontwikkelaar...” en zo gaat het bericht nog even verder.

Dit klopt niet, want ik heb gewoon een internetverbinding en bovendien heb ik de desbetreffende app al vertrouwd.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.2K
tinus1969
3 jaar geleden
Er zijn overigens meer problemen met iOS14 en compatibiliteit met apps, heb ik begrepen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het certificaat hiervan werd ingetrokken door Apple, waardoor het niet meer gecontroleerd kan worden en de app deze melding geeft.
https://www.pandahelp.vip/blog/how-to-fix-when-appeven-tutuapp-panda-helper-revoked-or-crashed/

Clandestiene appdistributeurs als TutuApp, Panda Helper, AppValley en Tweakbox verspreiden aangepaste iOS-apps, waarmee gebruikers zonder advertenties kunnen luisteren. De distributeurs misbruiken daarvoor door Apple uitgegeven developercertificaten.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding