Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PC Probleem

Ik heb een PC op de kop getikt bij een openbare verkoping nu blijkt er een gebruikersnaam en wachtwoord nodig te zijn,die ik natuurlijk niet weet!
Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
602

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je een PC hebt met windows er op en het is een windows wachtwoord:

http://www.metacafe.com/watch/839669/windows_password_hack/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is natuurlijk niet netjes. Overigens ook niet van de verkopende partij. U dient niet te gaan neuzen in andermans data.

U dient de computer leeg te maken en een schone windows-installatie uit te voeren alvorens deze te gebruiken. Op veel computers kunt u de software weer in de fabrieksstand krijgen door de F10 knop in te drukken nét voor het opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat een tool die heet de hirens boot cd. Deze voor het opstarten van de pc erin doen. Selecteren dat je wil opstarten van DVD/CD selecter passwords en selecteer password changer. Paar simpele klikken en je bent klaar.

Voor de rest als het een acer is alt + f10
toshiba F8
en de rest weet ik niet meer uit me hoofd.

Maar gewoon dan op systeem terug zetten naar fabriek instellingen doen en klaar is kees. nieuwe install
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een windows-PC is, is er wel een mogelijkheid om met bv ERD (Emergency Rescue Disk) te booten en dan het admin pwd terug te zetten... Beter is het natuurlijk om het systeem fris op te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding