Kan ik op mijn Xbox One Windows 10 installeren?

Ik wil dit om dat ik zelf eigenlijk geen goede game pc heb. ik heb wel een Xbox dus ik dacht misschien kan ik die wel gebruiken als game pc kan dit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, in principe is het OS wat er op staat wel een soort Windows 10-variant, maar je kan er geen PC spellen mee afspelen.
5 jaar geleden
BarendV
5 jaar geleden
Volgens een programmeur bij Xbox is het inderdaad niet mogelijk. En zelfs al lukt het je om het te installeren, de machine zal dan niet eens opstarten, omdat Windows geen hardware kan vinden die het kan herkennen. https://www.quora.com/Is-it-possible-to-root-the-new-Xbox-One-X-and-install-the-full-version-of-Windows-10-Pro
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja maar kan ik ook echt Windows er op instaleeren met een Windows disc
LeonardN
5 jaar geleden
Nee..........