Er openen zomaar pagina, wat moet ik doen?

Het begon dus, dat ik een spel wou downloaden via Torentz. Maar daar liep het mis, het lukte niet en ik moest allerlei programma's downloaden zodat het ging lukken.
Uiteindelijk had ik het spel toch niet maar toen kreeg ik bij Google Chrome heel veel advertenties over heel mijn scherm en er openden zomaar pagina's die ik helemaal niet wou. Ik had ook de verleiding gekregen om op zo een pagina te klikken waar stond hoe je je pc kon sneller maken, dat maakte het nog wat erger. Het is me gelukt om veel van die advertenties weg te doen door in mijn bestanden namen te gaan zoeken van de oorsprong maar bij sommigen maakte het niet uit, Op een bepaald moment werkte Google Chrome helemaal niet meer en dus had ik een systeemherstel gemaakt.
Chrome werkte weer maar de rest bleef hetzelfde. Nog een nadeel is dat het ook zo is met die advertenties bij Internet Explorer en mijn pc is er trager door geworden. Kunnen jullie me alstublieft helpen.

ps: Tijdens het schrijven van deze tekst waren er 4 pagina's geopend.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Log maar even niet in op je bankrekening of email, je pc staat vol met rotzooi.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik zou een account aanmaken op deze site:
http://www.nationaalcomputerforum.nl/ Daar zit een onderdeel bij gericht op virus en andere troep:
http://www.nationaalcomputerforum.nl/forumdisplay.php?f=25 Daar zitten mensen die er echt alles van weten en vrij snel helpen, vooral om deze tijd 's avonds.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ok ik zal is kijken.
Ritsuka
9 jaar geleden
Virusscanner draaien, programma als spybot search & destroy installeren

Het beste antwoord

Hallo,

Erg vervelend, die advertenties...
Het beste wat je kan doen is een Adblocker installeren, een programma die deze paginas tegenhoudt, en natuurlijk niet op allerlei sites klikken...
De cookies en geschiedenis verwijderen wil ook nog eens helpen.
Anders zou ik chrome opnieuw installeren

ruben