Er zijn bestanden weg van mijn computer en nu is mijn windows 7 er maar voor de helft, wat moet ik doen?

De taalbalk onderaan is nu van een oudere windows versie, moet ik windows 7 nu opnieuw downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is me onduidelijk wat je probleem is maar:

Heb je een back-up of herstelschijf van voor je bestanden weg waren?

En dat met je taakbalk. Ga naar configuratiescherm en dan naar thema en persoonlijke instellingen uit me hoofd gezegd. En dan naar thema aanpassen en dan veranderen van windows klassiek naar windows basic ofzo in ieder geval iets anders ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, toen ik mijn laptop net aan zette was alles weer normaal, alleen het opstarten duurde erg lang.