Hoe installeer ik de Fall Creators Update van Windows 10?

Mijn Windows 10 wil steeds updaten, de Fall Creators Update. Dat loopt echter telkens mis.

Hij downloadt de update, hij herstart een paar keer en installeert de update, en dan komt weer een herstart waarna ik de melding krijg dat de vorige versie van Windows wordt hersteld.

De normale gebruikersschermen geven geen informatie over wat er mis is. Het enige dat ik vind is, onder Instellingen en dan Updates, een hele serie meldingen "Feature Update to Windows 10, version 1709" met daaronder "Failed to install on " plus de datum. Als ik daarop klik zie ik "Feature Update to Windows 10, version 1709" en "Install the latest update for Windows 10: the Windows 10 Fall Creators Update.".

In de Event Log zie ik foutmeldingen C0000035, 80070005 en 800700B7, maar daar vind ik verder geen informatie over.

Ik gebruikte VeraCrypt, maar ik heb alle schijven ontsleuteld en VeraCrypt verwijderd. Dit lost het probleem niet op.

Wat kan ik nog doen?
Vanzelfsprekend heb ik de Troubleshooter al een heleboel keer geprobeerd. Dat helpt niet.

Cryofiel
6 jaar geleden
1.7K
gvrox
6 jaar geleden
Ik kan de reacties hier niet meer openen, bugje van de site ?

Antwoorden (1)

Als u problemen met Windows Update ondervindt, controleert u of u verbonden bent met internet. Vervolgens kunt u de Windows Update-probleemoplosser voor uw versie van Windows downloaden en uitvoeren.
Na het voltooien van de probleemoplosser probeert u Windows Update opnieuw uit te voeren en alle beschikbare updates te installeren.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027322/windows-update-troubleshooter
Kies hier dan (link hierboven) de voor jou versie van Windows.
Toegevoegd op 21 maart 2018 09:48: tekst