Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg mijn foto's niet op de pc via bluetooth, ik krijg een foutmelding en weet niet hoe ik het moet oplossen, kan je helpen oplossen?

Hallo, ik wil graag enkele foto's doorsturen van mijn GSM naar mijn laptop, maar wanneer ik de Wizard 'Bestanden overzetten met Bluetooth' volg, loopt het mis wanneer hij apparaten zoekt. Foutmelding:




Het bestand kan niet worden verzonden omdat er geen verbinding kan worden gemaakt. Controleer of de Bluetooth-radio is aangesloten.


ik weet wel niet wat een bluetooth radio is..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
670

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gaat waarschijnlijk over je Bluetooth ontvanger van je laptop. Misschien heb je deze perongeluk uitgezet. Je kan het controleren door naar "Start > Instellingen > Configuratiescherm > Systeem > Apparaatbeheer" te gaan, en daar je Bleutoothapparaat opzoeken en eventueel weer in te schakelen.

Mogelijk zit er ook een shortcut op je toetsenbord van je laptop. Vaak is dit het "Fn" knopje + De toets waar het Bluetooth-logotje boven staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding