Kan je een i-pad via bluetooth verbinden met een windows pc?

Ik probeerde dit daarnet, maar kreeg de boodschap van geen ondersteuning hiervoor. Ik vroeg me af of je dat op 1 of andere manier kan omzeilen en toch deze bluetooth verbinding kan maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet. De Bluetooth verbinding van een iPad is alleen bedoeld om accessoires zoals een koptelefoon, Smartwatch, of draadloos toetsenord of muis aan te sluiten.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vergeet je Airplay niet?
Dat zou moeten kunnen (Zelf geen ervaring). Hopelijk is dit duidelijk:

Sleep de rechterbovenhoek van uw computerscherm naar binnen.
Selecteer "Instellingen" en vervolgens "PC-instellingen wijzigen".
Selecteer "Draadloze instellingen" en schakel vervolgens de Bluetooth-instelling naar de "Aan" -positie.
Schakel uw iPad in en tik op het pictogram "Instellingen".
Tik op de optie "Bluetooth" en sleep de schakelaar naar de positie "Aan".
Selecteer uw computer in de lijst met apparaten die wordt weergegeven.
Zorg ervoor dat het andere apparaat waarmee je wilt delen, is gekoppeld met je pc, is ingeschakeld en klaar is om bestanden te ontvangen.

Selecteer op je pc de Startknop > Instellingen > Apparaten > Bluetooth- en andere apparaten.
Selecteer in Bluetooth- en andere apparaten de optie Bestanden verzenden of ontvangen via Bluetooth.
Kies bij Bestandsoverdracht via Bluetooth de optie Bestanden verzenden > selecteer het apparaat waarmee je het bestand wilt delen > Volgende.
Selecteer Bladeren > het bestand of de bestanden die/dat je wilt delen > Openen > Volgende om te verzenden > Voltooien.
Hoewel het niet mogelijk is om uw iPad te synchroniseren of te updaten met behulp van Bluetooth-technologie, kunnen sommige functies zoals Persoonlijke hotspot worden gebruikt om draadloos met uw computer te communiceren via Bluetooth. Als u uw iPad wilt gebruiken met uw Bluetooth-computer, moet u de instellingen op beide apparaten aanpassen om ervoor te zorgen dat ze zijn geconfigureerd om aan elkaar te koppelen. Nadat u Bluetooth op uw iPad hebt ingeschakeld, is deze ook te herkennen aan andere apparaten met deze mogelijkheid, zoals oortelefoons en toetsenborden.
SimonV
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
"Sleep de rechterbovenhoek van uw computerscherm naar binnen." Huh? Ik snap stap 1 niet
SimonV
5 jaar geleden
Dat was de vertaling van "Drag the upper-right corner of your computer screen inward."
Ga dus gewoon naar Instellingen. ;-)