hoe kan je weten of een laptop met windows 7 geluidskaart en een videokaart heeft ?

ik wil graag die coole games spelen waarvoor je een geluidskaart en videokaart nodig hebt . dus weet iemand het .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Elke laptop heeft een geluidskaart/videokaart, althans beter is het te zeggen geluidschip/videochip. Of de videochip krachtig genoeg is om de games te spelen die jij wil spelen is natuurlijk de echte vraag.

Toegevoegd na 6 minuten:
Kijk dus vooral of je laptop een Nvidia GT(X) of AMD Radeon kaart heeft. Intels geintegreerde kaarten zijn zwak. Ook niet alle Nvidia/AMD kaarten zijn krachtig. Het tweede getal is altijd belangrijk bij videokaarten dan pas het eerste getal. alle beter dan een 550M/640M of een Radeon 7770M/6770M voldoet voor het gros van de games. Als je beter wil zal je hier ff moeten kijken.

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-540M.41715.0.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wilt weten of je laptop een bepaald spel aankan kun je altijd even op www.canyourunit.com kijken, deze hebben het meestal wel goed en als je laptop een bepaalde game niet aankan geven ze ook de reden en soms ook een nuttige oplossing.