Op mij Philips Smart TV krijg ik grijs beeld als ik een app wil openen, hoe los ik dit op?

als ik een app wil openen zoals Videoland of Pathé Thuis dan krijg ik grijs beeld, maar als ik YouTube open of Netflix dan doen die het wel. ik heb de TV trouwens verbonden met draadloos netwerk. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
16K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe oud is de tv?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de tv is pas nieuw, we hebben hem nog maar 1 week ofzoiets
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan je de tv updaten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb het geprobeerd, maar er word gezegd dat er geen update beschikbaar is
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is de exacte productcode van de TV? Dus zoiets:
55POS901F/12
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
nee, letterlijk als ik op software update druk dan staat er controleren op update en als ik daarop druk dan staat er dat er geen update beschikbaar is, en dus dat ik al de laatste versie heb
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja maar wat is de productcode? (Dat heeft niks te maken met updateversie)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedoel je van de TV?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Van de TV ja, dat zie ik nu pas, sorry. Ik zal even kijken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
43PUS702/12 dat is de product code
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
PUS7202? https://tweakers.net/pricewatch/785381/philips-43pus7202-zilver.html
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
alleen heb ik hem bij de Mediamarkt gekocht
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb antwoord gegeven hopelijk lukt het hiermee. Anders zal je denk ik even met Philips moeten gaan bellen.

Het beste antwoord

Situatie
● Er is een probleem met het afspelen van beeld of geluid terwijl de app wordt gebruikt
● Wanneer de app geselecteerd wordt, komt er een zwart scherm tevoorschijn
● De app crasht of toont een foutmelding

Checklist
Zorg ervoor dat:
● de software is bijgewerkt
● de app wordt geopend vanaf het app-platform van de TV en er geen extern Smart-apparaat wordt gebruikt
● andere apps zijn nog functioneel
● er is een goede internetverbinding

Antwoord
Volg de onderstaande stappen om de oorzaak van het probleem te achterhalen als het afspelen in de app wordt onderbroken of blijft hangen. Wanneer er een foutmelding wordt weergegeven, gaat verder met de laatste alinea van het artikel over foutmeldingen hieronder.

Optie 1. Het internetgeheugen wissen
Druk op de knop 'Home' op de afstandsbediening van de TV en selecteer:
[Configuratie] (Setup) > [Netwerk] (Network) of [Netwerkinstellingen] (Network Settings) > [Internetgeheugen wissen] (Clear Internet Memory) of [App-geheugen wissen] (Clear Apps Memory)

De cookies en browsergeschiedenis worden verwijderd. Er wordt geen bevestiging getoond. Controleer of de videoweergave correct werkt.

of:

Optie 2. Update de app whitelist
1. Schakel de TV aan.
2. Druk op de SmartTV knop op de afstandsbediening (of navigeer naar SmartTV via het TV menu). Start geen app!
3. Wacht ongeveer 3 minuten - de TV zal de whitelist van de apps updaten (achtergrondproces, geen verdere actie nodig en geen bericht wordt getoond).
4. Herstart de TV: ontkoppel de stroomkabel en steek hem terug na 5 seconden.
5. Schakel de TV weer aan en start de gewenste app via het SmartTV dashboard.

Als optie 1 en 2 niet het probleem oplossen, herinstalleer de TV:
Voor verdere instructies hoe de TV te herinstalleren, zie het gereltaeerde artikel hieronder.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent een held, ik wil je bedanken voor alle hulp, dit heeft geholpen!! super bedankt, (je hebt er zeker verstand van)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En goede google-skills :D
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super Bedankt