Windows 7 sneller maken(lichter) zonder upgraden? (wet veel van pc's)

ik heb mijn pc wel al van 1 min. opstarten opgekrikt naar 40 sec. met regedit, kijk ook wel vaker in msconfig dus over msconfig hoef ik geen antwoorden :D maar kan ik hem nog sneller maken ? met bv:regedit of een programmatje ( heb ook een paar opschoon programma's al gebruikt)
en kijk op foto voor info over laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ReadyBoost is een techniek van het Windows Vista en Windows 7 besturingssysteem om de prestaties van het systeem te verbeteren.
Prik een USB 2.0 geheugenstick in je computer, Het flashgeheugen moet als FAT32 of als NTFS zijn geformatteerd. Ga naar Computer, ga op die stick staan, met rechtermuisklik, kies eigenschappen, kies tabblad readyboost. maak keuze uit drie opties. (dit apparaat exclusief voor readyboost gebruiken of derde optie waarbij je aan kunt geven hoeveel van de stick je wilt reserveren.

maak een aparte partitie aan exclusief voor windows. dan blijft je os ook snel. en bijkomend voordeel is dat je evt. virussen en rommel op andere partitie hebt dan die waar windows op staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruik cc cleaner maak hem eerst schoon dat is al 300/400 mb daarna kan je programmas eraf halen die je niet gebruikt ook via dat programma
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Advanced system care is prima
maar moet je allemaal nog sneller ?
als je het nu al op 40 sec hebt wat heb je er aan dat het 1 sec sneller zou gaan ?
wen er aan en zet je pc aan en neem er een bakie koffie bij.
relax man ;) peace
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan gaat de pc zelf ook sneller