Hoe zorg ik er voor dat mijn E-mails niet automatisch verwijderd worden?

Hallo, ik heb een iPad air 2 en zoals de meeste heb ik ook een email account. Maar het probleem is dat mijn e-mails automatisch verwijderd worden. bij geavanceerd heb ik verwijderde berichten op nooit staan maar ook dit helpt niet. Concepten, verstuurd, verwijderd en archief heb ik allemaal op mijn iPad gezet geen idee of dit wat uit maakt maar denk zeg het even.
Alvast bedankt,

Marnick

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
10.4K

Het beste antwoord

Instellingen -> E-mail, contacten, agenda’s -> Het e-mailaccount selecteren en dan staat er ergens Synchr. e-mail. Deze staat waarschijnlijk op 2 weken oid. Zet je deze op ‘Geen limiet’ moet het probleem verholpen zijn.

Toegevoegd na 16 uur:
Instellingen - Mail - Account - Sync Email.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Synchr. E-mail staat nergens.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is vreemd want bij mij staat het wel aan de onderkant.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Instellingen -> Mail -> Accounts -> Selecteer het account en onderaan staat het bij mij in ieder geval. Boven de optie verwijder account
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb mijn vraag bewerkt met een foto. Wanneer ik mail mail kies staat er dit.