Hoe vervang ik mijn microsoft-gebuikers-account voor een ander account op windows 10?

Ik heb een redelijk nieuwe laptop met windows 10. In het begin moest je een gebruikers-account opgeven en dat had ik gedaan. Maar op de 1 of andere manier is dit veranderd en heb ik nu het emailadres van mijn werk als gebruikers-account erop staan. Dat was niet de bedoeling... weet ook niet hoe het is gekomen.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Is dit überhaupt wel mogelijk?

1.1K
fremar
7 jaar geleden
https://www.schoonepc.nl/windows10/werken_met_gebruikersaccounts.html

Antwoorden (1)

Ga naar configuratiescherm daar zie je gebruikersaccounts staan hier kun je accounts verwijderen en toevoegen LET WEL OP als je een account verwijderd worden ook alle instellingen van dat account verwijderd inclusief mappen