Windows 7 en Vista ondersteunen geen midi meer.Weet iemand hier een oplossing voor?

Graag zou ik weer eens met m'n synthesizer pielen,maar er komt geen geluid meer uit m'n pc,door bovenstaand euvel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Heleboel mensen lopen hier tegen aan.
Dit tooltje zou dat kunnen oplossen. Ook voor Windows 7.
Ik heb het zelf niet geprobeerd. Ben benieuwd.
AWM
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Jammer...
Ik kan het gratis programma Timidity met veel plezier adviseren. De installatie is niet éénvoudig, maar je hebt gegarandeerd plezier en een meer dan geweldige geluidskwaliteit.

Enige computerhandigheid is vereist om dit goed werkend te krijgen. Je moet behalve dit programma ook EAWPATS installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Timidity is open-source software voor gebruik onder Windows of Linux besturingssystemen. Het installeert geen Midi-Mixer, maar heeft wel een eigen player.
Je zou er voor kunnen kiezen om op je pc een tweede OS te installeren die je voor mid gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hier wat aan?