Hoe voorkom ik dat ik steeds moet scrollen bij het spelen van een spel?

Als ik bijv. een spelletje doe op de laptop dan moet ik steeds een beetje naar boven of naar beneden scrollen en dat het hele spel door omdat ik anders niet het hele speelveld kan overzien.

1.7K
SimonV
7 jaar geleden
Misschien helpt het veranderen van je beeldschermresolutie: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/change-screen-resolution
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt.
Antoni
7 jaar geleden
Indrukken van de toets F11 helpt een beetje; wat die toets doet, kan je weer ongedaan maken, door opnieuw op F11 te drukken.
Antoni
7 jaar geleden
F11 werkt overigens, voorzover ik weet, alleen als je via internet een spel speelt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk spel heb je het over?
Pieterke
7 jaar geleden
Ik heb het bij diverse spellen maar ik speel het meest Candy Crush op Facebook.

Het beste antwoord

Misschien helpt het vergroten van je beeldschermresolutie.

Bij een lage schermresolutie passen er minder items op het scherm.

1. Je kunt Beeldscherminstellingen als volgt openen: klik op Start, klik op Configuratiescherm, klik op Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen, klik op Persoonlijke instellingen en klik vervolgens op Beeldscherminstellingen.
2. Stel met de schuifregelaar onder Resolutie de gewenste resolutie in en klik vervolgens op Toepassen.

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik kan me voorstellen dat steeds resolutie switchen een gedoe is.
Hier zijn gelukkig programmaatjes voor. Als je bijvoorbeeld (gratis) SMSwitch installeert, kun je met één toets (bijv. [F4]) je resolutie veranderen. En met een andere toets (bijv. [F5]) terugkeren naar je normale resolutie.
http://micromighty.com/Products/Screen_Mode_Switch.aspx
SimonV
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Dat kun je oplossen door met je muis het balkje aan de rechterkant zo te zetten dat het schermpje precies past, of je moet je beeldscherminstellingen veranderen , je moet het balkje echt met je muis bewegen , met de scroll knop lukt het vaak niet goed, vriendelijke groet , Axel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt maar met het balkje heb ik precies hetzelfde.