Ik heb een sony vaio ,Hij start op met wachtwoord bios ,maar weet heel het wachtwoord niet ,weet iemand raad?

heb voor mijn dochter een sony vaio VGN _215S ,gekocht ,de verkoper zei tegen mij de laptop is helemaal in orde ,maar hij start op ,en vraagt om wachtwoord bios ,hoe kom je daar nou achter of is er mischien een andere manier ,om het te omzeilen m,v,g

Toegevoegd na 12 minuten:
En waarom start de laptop niet gewoon op met windows vista .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat wordt een heel lastig verhaal. Ik zou contact opnemen met de verkoper en hem er naar vragen. Zodra hij het je heeft gegeven kan je het er in de bios zelf alsnog uithalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toen ik de laptop kocht ,zei de man ik heb meerdere zo verkocht komt van een schoolproject af ,hij zei ik weet het paswoord zelf ook niet ,bedankt voor je antwoord m,v,g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dat geval heeft hij je een onbruikbaar apparaat verkocht terwijl hij je expliciet verteld heeft dat hij in orde was. Hij moet hem gewoon terug nemen. Als hij dat niet doet is het regelrechte oplichting en kan je er werk van maken.

Het beste antwoord

Ge terug naar de verkoper, het lijkt me zijn verantwoordelijkheid.

1- Een andere manier is door de batterij van het Bios-geheugen los te nemen, een minuut te wachten en de batterij weer terugplaatsen.
2- Soms kan de Bios worden gereset door twee pennetjes kort te sluiten.

Vraag in beide gevallen om de hulp van iemand met verstand van zaken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb het ooit voor elkaar gekregen
je moet gewoon raden tot hij een melding weergeeft met een code,
voer die code in op de volgende site:
http://bios-pw.com/
en dan krijg je een code voor je bios