Hoe moet je bij Windows 10 cookies wissen?

Ik heb pas Windows 10 en bij haast alle nieuwsberichten moet ik cookies toestaan als ik ze helemaal wil lezen. Hoe wis ik die cookies daarna?

7 jaar geleden
12.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ligt aan je browser
zondag
7 jaar geleden
Ik heb Chrome en natuurlijk ook Edge maar die gebruik ik nooit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas, die weiger ik te gebruiken dus ik kan je niet verder helpen
capthavoc
7 jaar geleden
Cookies delete je vanuit de browser
maar is het zo belangrijk dat je alle cookies elke keer weer weg moet gooien ?
Als het gewone normale site zijn als startpagina nu.nl telegraaf etc etc dan kan je ze gerust laten staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aangezien dit per browser verschillend is: http://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/extra/cookies-verwijderen/
Ritsuka
7 jaar geleden
Je kunt er ook voor kiezen om in privémodus de browser te gebruiken, dan gooit hij automatisch alle cookies en geschiedenis weg na het afsluiten.
Sneltoets voor privemodus te starten is ctrl+shift+p
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ctrl-shift-n voor Chrome

Het beste antwoord

Op Chrome: ga naar geschiedenis (ctrl+H). Vervolgens geschiedenis verwijderen. Daar kun je aanvinken alleen cookies te verwijderen of meer dingen.