Waarom ziet Windows 10 niet dat ik 16 GB aan geheugen gebruik?

Ik heb net mijn geheugen uitgebreid van 8 GB naar 16 GB maar toch zie ik in eigenschappen dat Windows maar 8 GB ziet. Hoe kan dit en waar moet/kan ik de fout zoeken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

waarschijnlijk ondersteunt je moederbord maar 8GB. controleer even het boekje wat bij je moederbord zat, of doe een google search op de specificaties van het merk/model van je moederbord