Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil windows 7 aanschaffen,is dit een goed idee,zo ja kan ik dit over windows vista zetten of moet ik vista eerst verwijderen.?

windows 7 intalleren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
629

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kunt upgraden. Het wordt afgeraden door veel mensen, die zeggen dat je beter een schone install kunt doen, maar het kan wel:
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Weet niet of het veel in prijs scheelt, maar zou zeker naar Windows 7 gaan. Werkt veel sneller op de meeste pc's. Alleen moet je wel even nakijken wat voor systeem je hebt, of je processor het aan kan, je geheugen. Tevens zou ik echt kiezen voor een schone installatie. Maak dan wel een backup van je bestanden voordat je er alles afgooit. Anders stuur even je systeem info dan kijk ik even met je mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vista al op je pc kan draaien kunt u zowiezo windows 7 draaien. Je kan voor een upgrade packet zoeken voor van vista naar windows 7 te gaan zonder vista te verwijderen. Of u kunt een iso bestand zoeken van windows 7 of kopen en vista verwijderen. En dan Windows 7 installeren. Voor meer info.. str terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is zeker de moeite waard om over te stappen, zou echter wel een "schone instal" doen, en dus eerst alles goed "backuppen". Je zult versteld staan van de snelheids-winst. Meesta hardware zal werken, nagenoeg alle programma's. Als je echt iets aparts ertussen hebt zitten helpt de compabiliteits -modus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd doen
Is echt de moeite waard
Ik raad je toch aan een clean install te doen
en als je cpu het aan kan de 64 bits versie te nemen
kijk daar wel even goed na.
Dat (64 bits) is eigenlijk de grootste verbetering
er zullen wat ouder games niet meer werken maar ik heb tot nu toe geen hardeware getroffen dat er niet mee werkt.
succes
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding