Waarom lukt op de de medion Akoya van 2014 de installatie van Windows 10 niet?

Ik krijg Windows 10 niet geïnstalleerd. Alles lukt, maar op het einde wordt de installatie ongedaan gemaakt en wordt Windows 8.1 teruggeplaatst.
De volgende foutcode komt dan: COOOO142

Het beste antwoord

Er is mogelijk een probleem met de geïnstalleerde videokaart.
Je kan de oplossing voor het probleem vinden door de stappen toe te passen van de video in:
https://www.youtube.com/watch?v=RMLss_oLtvQ
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vesuvius
8 jaar geleden
Ik ga Dit proberen