Zelf heb ik sinds kort een Macbook Pro voor mijn aankomende studie. Het besturingssysteem is even wennen maar werkt helemaal top!
Ik gebruik hem ook voor studie, enkele spellen en BitTorrent for Mac om mee te downloaden. Soms nog wat video editing of photoshoppen. Dit werkt allemaal zeer vlot...

Alleen de prijs zou dan een issue kunnen zijn.
Een laptop met windows 7 erop kan wel goedkoper zijn.
Dan ligt het gewoon aan wat je prioriteiten zijn.
Wil je een laptop die jaren meegaat en je dan ook nog voor een redelijke prijs wilt verkopen, zou ik voor een Macbook gaan. Ook het design vind ik persoonlijk een stuk mooier met de metalen unibody. Maar dit zal allemaal aan je persoonlijk voorkeuren liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je alleen wat word gaat gebruiken en wat films downloaden zou ik een normale laptop nemen van rond de 600 euro. Spellen op Mac osx kan maar er zijn niet zo veel spellen daarvoor. Apple MacBook is natuurlijk wel heel mooi maar de keuze moet je toch echt zelf maken! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows op MacBook Pro :D t kan en draait als een gek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een normale.... Ik heb een dure imac van 1600 euro en is duur en het werkt niet ik heb win7 erop maar ik vind apple erbij PCs hopeloos. Maar als je op mac osx gaat gaat het volgens mij wel goed. ik zelf persoonlijk raad je een apple PC NIET aan maar daarintegen de ipods ipads en iphones wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet echt een onderbouwd verhaal. Je hebt nooit geleerd met een Apple om te gaan, en daarom denk je dat het niks is. Een Mac werkt minstens zo goed als een machine met Windows 7, maar meestal beter, je moet echter wel weten dat het op een iets andere manier werkt, als je je daarin niet wil verdiepen, oké, maar zeik dan de Apple niet af, doe 'm weg en koop een Windows machine.