mijn windows prestatie score is opeens heel laag na een reinstall ? hoe kan dat

normaal was 5,4 mijn score ?
nu opeens 2,6 na een reinstall van windows 7
Waarbij hij aangeeft dat mijn cpu nu opeens de laagste score is
is er iets veranderd aan de score ?
want ook al heb ik een schijf minder
De rest is hetzelfde ?

Picture for question
capthavoc
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

er kunnen 2 redenen zijn.
ik weet niet of je iets weet van computers dus ik zal het zo makkelijk mogelijk uitleggen.

1. het kan zijn dat je na de installatie nog niet de goede software hebt voor dat een ding, ( cpu )

2.
ik weet niet hoe lang het geleden is dat je je windows had geïnstalleerd voor de eerste keer. maar er komen wekelijks nieuwe type van de hardeware uit ( hardware zijn de onderdelen in een computer ) dus die score veranderd ook elke keer want als er weer wat snellers op de markt komt moet die score ook worden aangepast.

ik denk zelf dat het rede 2 is want je schijf is ook iets naar beneden gegaan.

dus verder geen probleem van maken hij is waarschijnlijk nog net zo snel als in het begin. alleen de score is lager omdat er nieuwere en snellere type er van zijn gemaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
ik denk dat dit idd de oorzaak is dus verder geen probleem van maken hij is waarschijnlijk nog net zo snel als in het begin. alleen de score is lager omdat er nieuwere en snellere type er van zijn gemaakt.

Andere antwoorden (1)

Update je drivers van je cpu en gpu