Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kent een pc ook een soort van logboekfunctie zodat je kunt nagaan welke activiteiten erop hebben plaatsgevonden?

dus zoiets als historie (Ctrl-H) bij Google.

Toegevoegd na 1 uur:
kan dat ook op iMac ?

Toegevoegd na 1 dag:
de vraag is misschien onduidelijk, maar escape slaat de spijker op de kop, ik zit niet verlegen om de technische logboeken, maar wil weten wat er zoal is gebeurd op de pc (werk, spelletjes en zo) maar het antwoord verdient niet een neerwaarts duimpje. de beantwoorder heeft vanuit zijn perspectief het juiste antwoord gegeven!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja hoor, Open een commandobox met Windows+R toets. Type eventvwr in en je hebt je logboeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
escape
8 jaar geleden
Jaja. Dan krijg je technische logs te zien en geen enkel inzicht wat er heeft plaatsgevonden. Minduimpje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Onterecht minduimpje! Het zijn logs, punt uit! Tot de tijd dat vragensteller duidelijker maakt wat hij precies wil en of dit misschien toch gewoon is wat hij bedoelt, vind ik dit een uitstekend antwoord. Inzicht maak je zelf, gebaseerd op verstrekte informatie. Logs geven op zich nooit inzicht!
escape
8 jaar geleden
Hij vraagt ".....zodat je kunt nagaan welke activiteiten erop hebben plaatsgevonden". Dat kun je helemaal niet zien aan die logs! Wat een slecht antwoord, ik wilde dat ik twee minduimpjes kon geven.
Op OS X is het te doen door Launchpad te starten (F4) en in het zoekvak Console te typen .

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zie net dat je wilt zien hoe je de activieiten kunt nagaan: dat kan je doen door op het  Menu te klikken en daar vind je een lijsrje onder laatst gebruikte apps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding