Hoe kun je de (werkbalk) favorieten in windows 10 vastmaken?

In het nieuwe windows 10 blijk je favorieten te kunnen maken door op het sterretje te drukken. Maar ze blijven nergens staan en staan nergens geregistreerd. Is dat een probleem van windows 10 of van de computer zelf?

8 jaar geleden
56.5K

Het beste antwoord

Je kunt de favorieten terugvinden door naar de drie horizontale streepjes te gaan.

De werkbalk met favorieten staat standaard uitgeschakeld in Edge. Om deze balk weer zichtbaar te maken klik je rechts bovenaan op de knop met de drie puntjes van het optiemenu, en dan op “Instellingen”. In de Instellingenbalk kan je de optie “Werkbalk Favorieten weergeven” aanzetten.
Om een website aan de werkbalk Favorieten toe te voegen, open je de website, klik rechtsboven op de ster-knop om de site aan je Favorieten toe te voegen, en selecteer je bij de optie “Maken in” de Werkbalk Favorieten.
SimonV
8 jaar geleden
erotisi
8 jaar geleden
Bedankt, het is gelukt.
Ik weet alleen nog niet of dat nu te maken heeft met windows 10 of met internet explorer, want met Firefox stond het er al meteen.
SimonV
8 jaar geleden
Ligt aan (de vreemde instelling van) Edge.
Dus noch aan Windows 10, noch aan Internet Explorer, noch aan jou... Je kunt naast Edge Internet Explorer eventueel weer gaan gebruiken onder Windows 10. https://www.schoonepc.nl/vista/internetexplorer.html