Laptop blijft in afmelden hangen kan er helemaa niets mee. Hoe nu verder?

ik had google drive geïnstalleerd, en kreeg een heel vreemd bureaublad, zonder balkje etc. Heb toen ctrl/alt/del gedaan en op afmelden geklikt.
Nu zit de pc al v a 17.30 met dat afmelden scherm. Kan verder helemaal niets. Heb de aan/uit knop gedaan, help niet. Heb de accu verwijdert, helpt niet.
Werk met windows 8. Uit zetten en weer opnieuw opstarten, met f7 of f8 helpt niet, of is dat alleen bij Windows 7?
Wie kan me helpen?
Heb de lap nodig voor mijn werk................

Toegevoegd na 14 uur:
Dus nog even voor de duidelijkheid. Lap blijft hangen op scherm met daarin Afmelden met dat draaiende kringetje erin.
Kan niet in de progjes komen of wat dan ook

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (1)

Ik maak uit je bericht op dat je de laptop nu uitzet door de stroom er af te halen. Ga met systeemherstel terug naar een datum voordat je Google drive hebt geïnstalleerd. De laptop zal dan waarschijnlijk wel weer werken. Nu kan je nogmaals proberen drive te installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je de laptop toch niet goed uit krijgen. Hou de aan/uit knop ongeveer 5 seconden ingedrukt. Werk dat niet dan accu en netsnoer er uit. En dan met systeem herstel terugzetten