hoe kan ik het beeld van de computer op mijn laptop zien?

hoe kan ik het beeldscherm van mijn computer op de laptop zien?

Toegevoegd na 58 minuten:
zonder kabel

Toegevoegd na 59 minuten:
en dan niemand wee da ik he scherm van de pc zie (via lan of draadloos of zo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Sluit de kabel die naar de monitor gaat aan op de ingang van de laptop. Check even welk kabeltje of verloopje je nodig hebt. Of installeer teamviewer op beide pcs zodat je het beeld overneemt. Of natuurlijk via extern bureaublad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
teamviewer is het gemakkelijkste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Sluit de kabel die naar de monitor gaat aan op de ingang van de laptop. Een laptop heeft geen video ingang! Volgens mij is dit zelfs schadelijk omdat je nu twee uitgangen op elkaar aan sluit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige laptops hebben wel degelijk een ingang. Uitgaande van zijn vraag dat hij dat had is dat mijn antwoord.
Download teamviewer op je pc en op je laptop.
Dan kan je je pc waar dan ook besturen als je verbinding met internet hebt.