Mijn webpagina van start kan ik niet openen is geblokeerd hoe krijg ik hem open!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je de vraag wat duidelijker omschrijven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een "webpagina van start"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"webpagina van start"
wasda?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien dit?
http://www.starthosting.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bedoelt ie startpagina.nl

Antwoorden (2)

Probeer eens een andere browser te installeren. Bijvoorbeeld Opera:
http://snapshot.opera.com/windows/o100s_1497m.exe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(Geblokkeerd ;)
De vraag is waar schort het (de oplossing van een andere browser is een optie als je weet waar het probleem ligt, anders kan het nog meer problemen opleveren).

Op wat voor pc/mac bekijk je hem? (Publieke computer, je eigen computer, die van een ander?)
Hoe zie je dat deze geblokkeerd is? Krijg je een melding: 'Deze pagina is geblokkeerd door je ISP.' of gewoon 'deze pagina kan niet worden weergegeven' of 'Internet Explorer heeft deze pagina geblokkeerd om 'inhoud' / 'filter' /iets dergelijks'?

Wat je kunt doen is even (onder Windows) naar 'Start' - 'Uitvoeren' gaan en daar CMD in typen. In het DOS scherm wat je dan krijgt typ je: 'ping
Al met al zijn er wat factoren die invloed hebben op een correct antwoord op je vraag. Kun je wel gewoon op de pagina van start (aannemende dat dit startpagina.nl is) komen?