welke tablet beste voor films enzo?

Ik ben opzoek naar een tablet met heel mooi scherm, want wil er het liefste films op kijken.
Hij mag niet duurder zijn dan 400 euro.

belangrijke punten:
- Goede kwaliteit Beeld
- Snelheid
- Niet te duur
- niet te groot

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Een breedbeeldtelevisie is het beste om films te bekijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea, de vraagsteller heeft het over tablets.
Amadea
8 jaar geleden
Dat kan ik lezen, esan18. Maar de bedoeling is vreemd. Waarom wil je in het klein films goed kunnen zien? Dat moet je in het groot willen! Daarom mijn reactie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oh tjah, smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kijk het liefste klein, omdat ik bijvoorbeeld in het vliegtuig wil gaan kijken.
Ritsuka
8 jaar geleden
in welk bestandsformaat zijn de films die je wilt kijken? want dat verschilt ook nog wel eens per tablet, wat ze aankunnen.
Ritsuka
8 jaar geleden
bestandstype bedoel ik, excuses
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het liefst 16:9
Ritsuka
8 jaar geleden
ik formuleerde het verkeerd, ik bedoelde bestandstype, mp4, avi, etc. Je zit dan ook met codering, divx bijvoorbeeld

Antwoorden (2)

Een ipad van apple is erg goed voor filmpjes, misschien wel de beste. Voor €400,- heb je geen nieuwe natuurlijk maar wel een goede gebruikte.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een tablet met een Super Amoledscherm voor het zwartste zwart.

Dus een van deze:

http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjpKBYnpqcGZValKVoYGBjogncmpvpl5SlZATjFQnVtmTklqUbGSVbWSsYGBGYguS8xRsopWMjG0NFCKra2tBQA
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zit te denken aan een samsung galaxy tab S of Nvidia shield K1. Welke zou het beste voor me zijn?