Bestaat er al een versie (app) van Internet Explorer voor een android tablet?

Ik heb de Samsung Galaxy 10.1 Tab en had daar Chrome op gezet maar die werkt niet goed. Daarom wil ik als het kan er IE ook op zetten. Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet dat het een jaar geleden nog niet kon maar de technische ontwikkelingen gaan zo snel dat het nu misschien wel kan.

8 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Ik weet dat het een jaar geleden nog niet kon maar de technische ontwikkelingen gaan zo snel dat het nu misschien wel kan." Niet kon? Kan prima, alleen MS gaat geen tijd steken om een browser die op hun eigen platform zo goed als genegeerd wordt op andere platformen uit te brengen. Het wordt dus niet door MS gedaan. Wat lukt er niet met Chrome op je tab?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Software geschikt maken voor een ander modern platform is zelden een kwestie van niet kunnen. Maar niet willen.
zondag
8 jaar geleden
Chrome hapert vaak en zoekt dan niet op wat ik vraag. Hij zoekt dan dus helemáál niks op. Heb hem er al een keer af gegooid en opnieuw gedownload maar dat helpt niet. Mijn tablet is voor de huidige begrippen van techniek al oud (2012) en misschien aan vervanging toe maar zolang dat dure ding werkt scheur ik zo'n rib nog niet uit mijn lijf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat het aan de leeftijd ligt. Wellicht zou een factory reset kunnen helpen (pas op dat zorgt wel voor verlies van je data, dus eerst backuppen).
zondag
8 jaar geleden
Ja dat van die factory reset zeiden ze bij Samsung ook, maar dat kost het nodige en ze garanderen niks dus is het geheel de vraag of de tablet daarna beter werkt. Verder is het dan ook nog eens aan mij om alles wat ze op mijn verzoek op een stick zetten zelf weer te plaatsen en daarbij hadden ze het niet over weer plaatsen op de tablet maar op de pc. Overigens raadden ze me daar aan om "gewoon" een nieuwe tablet te kopen. :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar dat kost het nodige Dat kost niks. Dat kan je helemaal gratis zelf uitvoeren. Bestanden kan je zelf ook even backuppen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=WZFhaTWiM8Y
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
download dolphin for android die werkt op sommige tabs wat stabieler
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nope, geen IE voor Android, maar waarom zou je. IE is de slechtste browser ooit. Er zijn wel andere alternatieven, zoals het al een paar keer genoemde Dolphin. Ik zou daar eens naar kijken. Verder hebben ook Firefox en Opera een mobiele versie van hun browser in de Play store staan.

Het beste antwoord

Nee er bestaat geen IE voor Android, maar geloof me dat wil je niet, een beter alternatief of alternatieven is/zijn Firefox Opera en Dolphin

Toegevoegd na 39 seconden:
En een jaar geleden waren er al alternatieve browsers voor Android
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neen enkel voor ontwikkelaars. En aangezien Internet Explorer van Microsoft is en Android van Google, zie ik dit in de toekomst ook niet snel gebeuren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus? Chrome is van Google maar Chrome heeft apps voor iOS Mac Windows en Linux
capthavoc
8 jaar geleden
idd maar microsoft heeft geen browser apps voor android en ook niet meer voor mac. Wellicht wordt dan anders als windows10 uitkomt Maar dat wordt dus niet internet explorer
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Had ik inderdaad fout gezegd, mijn excuses. Ik doelde op Microsoft, die niet bekend staan om het vrijgeven van apps op verschillende platformen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@soul oh jawel hoor Office heb je voor Mac, iOS, Android, WP en Windows natuurlijk.
Daarnaast Microsoft Remote Desktop enz...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kees52 Dat zijn uitzonderingen, waar grote vraag naar is vanuit gebruikers, omdat mensen nou eenmaal vastzitten aan Office/officedocumenten, of niet kunnen remote kunnen connecten naar Windows via iets anders dan remote desktop. Ik zou ook zeggen dat MS niet bekend staat om het vrijgeven van apps voor andere platformen dan hun eigen. WP en Windows noemen is onzin in deze. Wellicht als Android/iOS populair waren in de tijd van IE5 en veel browsers niet goed omgingen met sites die speciaal daarvoor geschreven waren, dat het anders lag, maar ik zie IE nooit op een ander platform komen. "Niemand" gaat voor IE betalen op een ander platform, MS heeft weinig zin het gratis om te gaan zetten. MS en Apple staan erom bekend software uit te brengen alleen voor hun eigen OS. Google brengt eerder software uit op meerdere platformen.
IE houdt binnenkort op te bestaan, dus zal er geen app komen voor android. Sowieso is IE de beroerdste browser ooit, dus je moet wel desperaat zijn om die op android ook te willen.
Ik sluit me aan bij jfreke, zet dolphin erop.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
IE is ontworpen voor gewone computers en is een browser die in een slecht staat, er is geen Android app en er komt geen Android app. Misschien krijgt de opvolger van IE, Edge, wel een Android app, het maakt niet uit dat Android van Google is omdat Microsoft Office ook op Android beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op de Samsung Galaxy 10.1 is standaard de app Internet aanwezig. Dat is een systeem-app.
Als die niet bevalt, dan kun je misschien een andere app proberen zoals FireFox.